Mam pytanie czy znanym jest Wam bliżej problem wilgoci przy wtyczce ECU.
Przeszukałem trochę forum i niektóre posty o tym traktują ale nikt nie opisał rozwiązania tego problemu
W moim przypadku druga wtyczka przy ECU (od sygnałów z czujników i osprzętu) po odpięciu jest po prostu zaśniedziała od wilgoci. Powyżej okazało się ze cała izolacja także jest mokra i co najgorsze wilgoć weszła do wewnątrz wiązki przewodów tuż przy ECU i spływa sobie kabelkami do wtyczki.
Przy okazji pojawiają mi się dziwactwa w VCDS związane z różnymi błędami i trybem awaryjnym.
Uprzedzając pytania: samochód model 2011, bezwypadkowy, podszybie perfekcyjnie czyste.
Mam zamiar zabrać się do tematu uszczelnienia wiązki i zabezpieczenia wtyczki przed wilgocią ale czy ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym lub czy istnieją jakieś sposoby już przetestowane na ta przypadłość ?
Pacjent to Octavka II mod. 2011 CAYC
____________
Pozdrawiam
Michał (mm.max) www.leonclub.pl
Były Leony, Były Audi czas na Octavkę
mm.max, temat ogólnie znany- dotyczy nie tylko ECU ale tez przekladni kierowniczej
w twoim przypadku woda dostaje się na podszybie z plastikowego elementu , który ma odpływ zdaje sie bezposrednio nad ECU
w jednym z moich poprzednich aut zakończyło się wymianą ECU w którym pojawił się mech :roll:
w obecnym mój mechanik rozwiazał ten problem zaślepiając odpływ nad ECU w plastikowym podszybiu
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz